blir galen!

Alltså blir tokig här kollar på topshop och på H&M och hittar mängde med kläder som jag bara måste ha. Sedan kommer jag på att jag inte har några pengar men visst jag har väl pengar men det ska ju gå till jeans, men det är viktigt att ha jeans det använder man ändå mest av alla plagg. Så jag får väl vänta ett tag till att jag ska köpa dessa klädesplagg men snart kan jag inte hålla mig. Aja här kommer det ett sätt som jag skulle vilja ha:
 
182404-42

Midjekjol från Topshop
Enkel vit t-shirt från H&M
Svart sko från Topshop!
Fatta vad fint det skulle vara...

Aja, nu ska jag sluta längta för nu gäller det popcorn och första avsnittet av Desperate Houswifes..
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

nejnejnejnej men snälla skorna var väl inge snygga frida wake up !! :] puss, jag har dåligt samvete över att jag har dina jeans, jag måste köpa nya men du mste följa med mig ajt !? o din industritee ..

2007-02-13 @ 21:41:36
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Frida

Rebeca: Jo skorna var ändå fina... och jaa jag säger att du måste köpa dom för egentligen så skulle du bara låna de en gång och sen så va jag för snäll och lånade ut dom till dig.. men aah jag vet industrin är viktig!

2007-02-13 @ 22:20:31
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0