böcker

Var på stan idag för att fixa någon bok till svenskan. Vi ska läsa en klassiker och sedan göra en analys. Jag gillar verkligen inte att analysera och vi har gjort det nu i typ alla ämnen dom kan inte hitta på något annat att göra. Men men jag fixade ett nytt bibliotekskort för mitt gamla va tydligen borta vet inte vars det finns så jag fixade ett nytt. Mitt gamla kort är ju borta och varför det är det är säkert för att jag aldrig far på biblan för att låna böcker så nu när jag var där idag så märkte jag att dom har ändrat ganska mycket. Så nu ska jag typ börja vara där lite oftare (eller nåt).. haha

De böcker jag lånade var:
  1. Jane Austen - Förnuft och Känsla
  2. Jane Austen - Stolthet och Fördom
  3. Charles Dickens - Oliver Twist
Vet som inte vilken jag ska läsa än så jag får väl försöka lista ut det idag..

Jag köpte också 3 böcker (vet inte alls vad som har hänt med mig!!..) av Denise Rudberg (2st) och Jane Moore (1st).. Har läst en bok av vardera författare och båda var jättebra så nu ska jag läsa dessa också..
Jag var typ galen i böcker idag verkar det som men men det är roligt att läsa man får koppla av och bara komma in i den historien (haha).plus att det var ett tag sen jag läste böcker..

182404-53    182404-52

Dessa två är av DeniseRudberg som jag köpte
Storlek 37 och Väninnan

Kommentarer
Postat av: angelica

du får berätta sen vilken som var bäst :)

2007-02-24 @ 16:28:42
URL: http://kallasinnen.blogg.se
Postat av: Frida

angelica: Det ska jag verkligen göra! :)

2007-02-24 @ 17:22:44
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas
Postat av: Ivarsson

har du valt vilken du ska läsa än? jag har sett stolthet och fördom som film, den var faktiskt helt okej.

2007-02-25 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0