borde egentligen

Jag borde egentligen göra läxa har jätte mycket att göra, men jag har ingen ork jag vill inte göra något alls idag men söndagar är till för att göra läxa det är jätte jobbigt. Man vill ha en dag till att inte göra nåt heller.

Göra idag:
  • Läsa Psykologin
  • Börja med Stressuppgiften
  • Plugga Vägmärken
  • Läsa Svenskaboken
Blir bara less av att se på denna lista.. Fan så jobbigt vet inte vad jag ska börja med. Kanske ska få vara i den där ordningen det såg faktiskt ganska bra ut... Men jobbigt.. Det kommer verkligen gå åt helvete för Vägmärke testet blir rädd när jag tänker på det.

Aja, ha en trevlig söndag.. Jag kommer då inte ha det

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Poor thing. Men börja med psykologin, det tycker
du ju är roligt också (och ät nåt gott till,
då blir det myyyycket roligare ;)

2007-02-19 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0