C2G

Har nyss sett på Call2Greatness, var ett tag sen jag såg det. Det visas i såna fel tider för klockan 22.00 söndagar så är det förmodligen någon film på trean eller femman. Då brukar man kanske se den men idag var det Kärleken Checkar In och den har jag sett några gånger så orkade inte se den.

Call2Greatness är verkligen jättebra, Ghost är bäst faktiskt så gillade jag Rainbow idag med men ingen slår Ghost. Alltså han har slagit mest av alla i gruppen i världrekorden som dom ska slå. Coolt! (haha) Bra program så se det, ett tips bara.

182404-40182404-39
Från vänster (på den stora bilden) Paul, Andreas, Drew, Rainbow och GHOST!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Vad är call2greatness?

2007-02-11 @ 23:14:58
Postat av: Rebeca

du är utmanad, checka min blogg :)puss

2007-02-12 @ 14:41:40
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0