dagen som har gått

Idag var det en kall dag fast ändå inte på morgonen men när man skulle gå hem alltså det var helt fruktansvärt.. Det var jättekallt. Jag klarade mig hem iaf som tur var. Idag gick jag och jessica igenom uppvärmningarna på lunchen för att se vad vi hade gjort och om vi kunde få nå tips av varandra. Sen kom vi på att om Rebecca är sjuk imorgon så kommer vi inte kunna göra våran uppvärmning, och om jag ska vara helt ärlig så vill jag att hon ska vara sjuk imorogn så att jag inte behöver göra min uppvärmning även fast jag är klar men alltså man kan alltid förbättra. Annars så har jag inte gjort så mycket idag jag har gjort en diktanalys som ska in på onsdag så den är klar snart har väl kanske en tredjedel kvar och det orkar jag inte göra ikväll det gör jag imorgon. För nu ska jag gå igenom min uppvärmning så jag kan den någorlunda.

Här kommer din klänning Anna, som du ville att jag skulle lägga in och det gör jag så gärna. För den var fin men lite dyr men men jag kom på värsta bra planen till dig Anna så vem vet du kanske får den sen.
Den finns också i vit.

nelly

Ni får inte heller glömma att det är dubbelavsnitt av CSI !! och det verkar jätte intressanta avsnitt också det börjar kl 21.00 och slutar alltihopa 22.55

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag vill verkligen ha den där, den är så snygg!
(och robert fnös bara när jag berättade om
din plan för honom. får försöka övertala
honom mera sen, haha)
Dessutom så har jag inte ens börjat på diktanalysen
- jag har inte ens valt dikt! PANIK!

2007-02-05 @ 21:47:52
Postat av: Jessica

Sjukt fin klänning det där!!
Anna kommer bli ännu vackrare i den!!!

2007-02-06 @ 21:15:02
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0