fina plagg



vilken är finast den svarta eller den vita? jag tycker nog den vita, den är mer fräsh sen plus att jag har så  mycket svart i min garderob tycker jag. Även fast svart passar till allt och svart är en bra färg så blir det lite tråkigt ibland. Men båda dessa klänningar är vackra! De är från Anna&Boy



Här är också två skönheter den första är från Missoni den andra är från Chloé.
Missonis klänningar är speciella men dom är ändå mycket fina, de är kanske för att de är speciella.
Chloé gör helt enkelt helt underbara kläder plus den där väskan som jag nämnde i förra bloggen..Och den var ju jätte snygg. Sen har de gjort andra fina saker. Denna skjortklänning var snygg!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0