fredagen den 16 februari

Ja ikväll händer det då inget speciellt.. Köpte ELLE och Cosmopolitan idag på stan så det blir väl att läsa dom och sedan kanske det blir någon film.. Så det blir en lugn fredag är ganska trött höll på att somna när vi spelade monopol jag och familjen..
Rebeca köpte också ett par svarta jeans idag på Nicole så nu ska hon inte låna mina svarta nåmer känns lite tråkigt hehe men men... Vi gick också in på Flott och kollade jeans och jag såg mina acne jeans som jag sen ska köpa när jag får mitt studiebidrag och då efter det kommer jag inte ha några pengar i några månader..
Jag ska se till att skaffa ett jobb!! Måste

Kommentarer
Postat av: rebecca

Blev det ingen bio? Jag drog till mia i brist på annat eftersom en viss person fick feber.. surt sa räven...

2007-02-17 @ 12:12:24
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0