gårdagskvällen

Vars ska jag börja först så blev det snabbt till Maxi med Jessica för att hitta något till mig som jag kunde ha på mig på kvällen. Mamma hade lagt undan en klänning som jag skulle få på alla hjärtans dag men fick den igår! Sen fick jag en svart klänning också (den använde jag) den var ursnygg. Sedan skyndade vi oss hem till mig för att göra oss klara för vi hade en tid att passa men det gick inte så bra men jag tyckte vi var duktiga iaf. Vi skulle på stan och äta på mias, mumsfillibabba! Rebecca kom taggad och ville sticka med en gång och faktiskt så var vi klara så vi gick först och tog ut pengar och sånt där viktigt. Sen bar det av till Inflyttningsfesten på mariehem. Skulle börja lite lätt och det var nice stämning aah sen blev kvällen bara bättre och bättre kan man väl säga. Kom hem säkert och somnade väl kl 4 kanske.

Bilder:



Sköna brudar! Face på några kort men det får ni stå ut med vi bjuder!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

HAHA, jag det finns en sån grymt rolig bild när
alla dansar och så kommer becca in genom dörren
och ser så sjuuuukt kul ut.
(Becca, om du läser detta - du är fin ändå! ;])
Ser fram emot nästa fest med dig friiida
och alla andra trevliga brudar.

2007-02-10 @ 23:14:00
Postat av: rebecca

Jag älskar oss :D !

2007-02-11 @ 21:06:09
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Rebeca

HAHAHAHAHA OMG!

2007-02-12 @ 14:42:56
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0