Imorgon gäller det.

Det var tänkt att jag, Rebecca och Jessica skulle ha uppvärmningen förra tisdagen men så blev det inte så nu ska vi ha den imorgon. Fatta om jag är nervös det är galet, jag kommer göra bort mig men men bara egentligen jag gör bort det så är det lugnt. Då måste man bara få G kan bara få högre inte lägre tycker jag. (haha) Så jobbigt med betyg faktiskt. Jobbigt! Men så är livet. Får bara hoppas på det bästa..

Nu ska jag fixa med bilder sedan blir det till att kolla vad det är för bra festivaler i sommar! Ska börja tagga  (haha) Måste vara ute i bra tid.

Höres senare idag!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas verkligen att det går bra för oss på uppvärmningen!

2007-02-12 @ 20:37:17
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0