imorgon

Imorgon är det Alla Hjärtansdag och vad känner jag inför det, ja jag är då verkligen inte taggad. Bara för att jag inte har någon att mysa med på dagen känns lite surt. Men aah det är väl såklart att det bara är en dag som har ett speciellt namn som någon har döpt den till och att den egentligen kanske inte är så speciell, det är jätte jobbigt, men så kanske jag nu bara känner så för att jag inte har någon. Men vem vet alltså det kanske händer något roligt imorgon men det är tveksamt haha... Man ska visa kärlek varje dag kan vi säga. Jag hoppas bara att jag klarar mig igenom dagen bra. Aja det löser sig säkert! Ska iaf vara finklädd imorgon dagen till ära så jag ska kunna känna mig fin och glad åt det! (haha)

182404-43

Stupid Cupid, stop pickin on me
Mandy Moore rolig video typ

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Så himla läskigt, jag gick precis och nynnade
på den där låten! (Och hey, du ska få en stooor
alla hjärtans dag-kram av mig today!)

2007-02-14 @ 07:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0