Kände för...

Kände för att dela med mig lite av mina favvolåtar just för stunden. För jag orkar inte börja med att skriva på stresshanteringsuppgiften, så den får vänta ett tag för detta är viktigare (hehe)..

  1. Fergie - Glamorous
  2. Bow Wow - Shortie like Mine
  3. Mando Diao - TV & Me
  4. Hoffmaestro - I'm not leaving now
  5. Hoffmaestro - Young Dad
  6. Nerina Pallot - Sophia
Alltså finns många många fler låtar men orkar inte lägga upp några fler hehe....
nu ska jag kolla vidare på youtube det finns klipp från fångarna på fortet från 1992, och tre kronor typ andra gamla serier. Skitroligt.
See Yah!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Love the first one.
(fångarna på fortet, eh? varför då?)

2007-02-13 @ 17:52:49
Postat av: Jessica

Haha, tre kronor var verkligen längre sen!

2007-02-13 @ 22:48:52
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0