kategori

Ny kategori, hoppas den kommer funka! Så då kan jag börja med att säga att det blev inge Rebeca jag orkade helt enkelt inte så det blev en film istället. Som heter "Nära & Kära" eller orginaltiteln är "Prime" och den var jättebra men den slutade inte som jag hade tänkt mig men men det gör det väl nästan aldrig nuförtiden. Skådespelarna var Meryl Streep, Uma Thurman och Bryan Greenberg. Väldigt bra skådespelare. En drama/komedi. Jag ger den en 3.

182404-35

Sen kan jag tillägga att jag fick reda på att min pappa och snart min mamma läser min blogg, känns väl lite konstigt men men låt dom göra det då om dom känner för det. haha
Nu ska jag sova på min säng som är på golvet för den gick sönder, alltså inte bra kvalitet men jag har faktiskt haft den ett tag!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Haha, har sängen gått sönder? Poor thing.
(och hey, skulle ni komma förbi och
käka nåt? jag jobbar today!)

2007-02-11 @ 12:53:10
Postat av: Angelica

haha hur har sängen kunnat gå sönder? Frida vad har du nu gjort :)

2007-02-11 @ 13:03:39
Postat av: Frida

Ivarsson: Yes sängen gick sönder men det är mycket skönare att ligga på golvet haha :SJag kan inte komma förbi idag är för less på livet!
Angelica: Pappa, Mamma och lillsyrran satt längst ner vid sängen och den gick sönder(men den har gått sönder tidigare) meniaf. Jobbigt

2007-02-11 @ 15:09:20
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0