Lista

Vad heter du:  Frida tror jag?!

Var bor du: Umeå (björkarnas stad)

Trivs du där: Ja, det är bra där

Brukar du läsa horoskop:
När Rebecca läser dom för mig, sen blir det i VR, Cosmo och sånna tidningar

Har du körkort: Nej men ska väl skaffa någon vacker dag

Favoritdjur: Kan inte välja blir antingen hund eller katt

Festar du mycket: Njae, inte så värst faktiskt

Sprit, cider, vin eller öl: cider, sprit också men cider är bäst

Brukar du bli för full: nope

Antal kuddar i sängen: 4 alla för mig själv

Äger du ett busskort: Ja annars skulle jag inte kunna komma till skolan

Vad åt du till frukost:
inget

Har du haft sex idag: nope

Nästa mål i ditt liv: att börja träna och sånt

Hur svarar du i mobilen:
Hallå!

Antal timmar sömn inatt:
6 kanske hade svårt för att somna.

Sov du ensam: mjoo

Din hobby: shoppa, umgås med vännerna, sjunga

Vad är det för veckodag?: måndag såklart

Vad åt du senast: 2 mackor med saft

Vem fick du sms av senast: Victor

Vem ringde dig senast: Rebeca!

Godaste ölen du druckit:
finns faktiskt ingen god öl

Vilka hårfärger har du haft: 
för många tror jag

Vad såg du senast på TV: Call2Greatness igår

Vad läser du för bok just nu: ingen men vill börja med någon

Längd: 161 kanske

Skostorlek: 37

Hårfärg: mellanbrun med lite slingor typ...

Är du kär i någon: tror inte det men vem vet

Vad gör du om ett år: Förhoppningsvis gått ut skolan och börjat kanske jobba så man får pengar

Önskar du att du bodde någon annanstans:  Ja ibland gör jag det

Dricker du: Ja nu dricker jag vatten.

Vilken parfym använder du: idag blev det Puma, Woman den röda

Vilka skor använder du: Din Sko stövel idag

Dagens klädsel: Shorts, vit t-shirt, svart kofta + en scarf.

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ingen god öl indeed, det är bara äckligt.

2007-02-12 @ 21:41:19
Postat av: Sandra

Den där är rolig ;)

2007-02-13 @ 16:46:01
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0