Lycka

Var på universitetet idag med klassen.. Lite uttittade man blir när man kommer till en helt främmande ställe och de ser dom också. haha aja det var värt det. Vi skulle på en engelsk lektion och hon som var lärare hon var fan jävligt bra på engelska. Hon var grym en gammal tant som var ah mycket bra! En som trodde han visste allt sa typ att läraren hade fel han var lite konstig jag gillade inte han.
Efter cirka 10 min in på lektionen så kom det en lite konstig typ in en kille med långt hår magtröja en slags poncho kanske och ett par jeans vanligt och han hade en gul sportsflaska med sig men man vet inte alls vad det var i. Jag gissar på alkohol men vad vet jag.

Jag får inte glömma min "blivande man" som va där. haha nemen han var mycket söt, kärlek vid första ögonkastet eller nåt sånt. Fast när han ställde sig upp för rast så märkte jag och Rebecca att han var ganska kort. Men det spelar ingen roll alls visst? Han tyckte nog kanske att vi var ganska konstiga bara för att vi kollade på han lite då och då, och ibland fick man ögonkontakt. Haha jag låter ju jättekonstig nu typ men det är roligt.. Han kollade bak ibland på mig och rebecca men mest på mig för Rebecca han är ju min vi gjorde en deal? Du skulle ta den andra ;P Aja, det var en mycke rolig lektion hade någon att kolla på och läraren var bra. +Bra sällskap jag var lite tokig på den där "utflykten" men någon måste väl vara lite glad och sprallig.. :)

Där man satt kunde man he ut så det blev ett bord och på dessa bord så var det inte roliga saker det stod eller jo det gjorde det. Men de lektioner som dessa personer hade varit på de hade det verkligen inte roligt.. De var alla deppiga men några var roliga just nu kommer jag inte ihåg några blev lite ledsen för det men men jag kanske kommer på någon annan gång. Vem vet liksom?!

Nu har jag skrivit ganska mycket hoppas någon orkade eller nåt kanske inte så viktigt men det har varit en rolig dag och jag kan meddela att jag är klar medStresshanteringsuppgiften! Happy Face!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Hahaha, vad sägs om "håll knappen intryckt för större rattar"? Det fanns såna ööööverallt.

2007-02-20 @ 07:22:15
Postat av: Frida

haha jaa och "håll knappen för att försvinna" osv haha det var roligt och vi ska komma dit igen!!

2007-02-20 @ 16:25:13
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas
Postat av: Rebecca

haha u wish! neemen ta han du, korten har ju redan sagt vilka vi ska leva resten av våra liv med. Nu gäller det bara att berätta det för dem :P

2007-02-21 @ 09:57:26
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0