melodifestivalen

Ikväll blire melodifestivalen hos Rebecca och kanske Rebeza men jag tvivlar på det. Hon gillar inte melodifestivalen.. Alltså visst melodifestivalen har väl inte blivit direkt bättre genom dessa år som jag har sett på det men det är ändå stämning och det är som en oskriven lag att man måste se den. Det roligaste är ändå när det är med alla länder i Maj eller nåt sånt... Och musik kan man aldrig få nog av även om det låter skitdåligt då kan man ändå skratta åt det och skratt förlänger livet! Ja gud så roligt detta var..

Nu ska jag väl byta om eller något och vänta tills Rebecca ringer så då ska vi på Maxi och köpa nå gott tills ikväll jag tror vi ska doppa godis i fondue :) det blir gott!! Ska man bara orka det också. Men det är nog lätt som en plätt.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

vad hände med chokladfonduen ? :O

2007-02-18 @ 22:28:31
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0