one tree hill avsnitt 14

Alltså detta avsnitt blev bara bättre och bättre eller efter avsnitt 10 på säsong 4 så har alla varit bra.
De har alla innehållit romantik och spänning och lite komedi.. Men jag är galen alltså.. Nu när alla var lyckliga så förstörs det jag ska inte avslöja även om jag vill men 2 st hade tydligen spelat in när de hade sex så de visades på dagen innan balen och det kommer nog förändra ganska mycket.. Vill se avsnitt 15 nu..
Gillar verkligen Peyton  Sawyer (Hilarie Burton) hon är jättecool och jättesnygg.

Sedan har ju Lucas Scott (Chad Michael Murray) börjat säga sådana visa saker på slutet och i början i love it till exempel det han sa i detta avsnitt..

"If you could go back and just change just one thing about your life/love would you? And if you did would that change make your life/love better, or would that ultimatly break your heart or break the heart of another . Would you choose an entairly dofferent path, or would you change just one thing, one moment, one moment that you always wanted back?"

Ursäkta för stavfelen på några ord, men det får ni leva med.

Nu frågar jag er skulle ni gå tillbaka i tiden och ändra en sak om ni kunde ?

182404-61

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag tror jag skulle ändra på vissa detaljer, fast iofs resultatet hade nog i slutändad blivit lika fast lite andra detaljer bara.

2007-02-25 @ 10:23:24
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: angelica

ja, det skulle jag göra :)

2007-02-25 @ 11:36:30
URL: http://kallasinnen.blogg.se
Postat av: Ivarsson

I dunno, det har jag aldrig riktigt tänkt på.
jag menar, tänk om man ändrar på nåt och sen
så blir allt annat också annorlunda på grund
av det? iiiih, det vill jag inte ;]

2007-02-25 @ 16:19:45
Postat av: Elina

haha, sånna saker har han ju sagt under alla säsonger :D se avsnitt 15, hur bra som helst!!

2007-02-25 @ 20:14:07
URL: http://elinan.blogg.se
Postat av: Frida

Elina: Nu ska jag se avsnitt 15 :) Och det kanske han har men jag inte har märkt det haha (lite borta, ja)

Ivarsson: precis, det finns en risk att det skulle kunna hända.

Angelica: Ja alltså det skulle inte vara helt fel och ändra på lite saker, tänk om det skulleha blivit mycket bättre?

Rebecca: sant!

2007-02-25 @ 22:07:16
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0