Plugga!!

Vad ska man göra ikväll då jo, plugga och sen kanske gå och hälsa på min gamla skola för de har öppet hus. Men ändå så är Vägmärkeprovet ganska viktigt tycker jag för jag vill gärna få alla rätt men det koommer jag ändå inte att få. Så ja jag kanske kommer skika förbi en snabbis men klockan är redan 6 nästan och snart är dagen slut så hur ska man kunna plugga.. Jag blir galen av allt pluggande och denna vecka har det varit jätte jobbigt men det känns skönt att det är fredag imorgon och jag ska se till så att denna helg blir superbra! Det tror jag också..

Aja, nu måste jag nog gå och börja plugga så kanske jag iaf kan sticka och hälsa på syrran min och Rebeca.
Hare bäst!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pluggar också vägmärken nu. går baaaaaajs, vägmärken suger kära du :)

2007-02-22 @ 17:50:31
Postat av: Ivarsson

indeed, ge oss sportlov nu!

2007-02-23 @ 07:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0