slapp dag!

Dagen började med att man inte orkar stiga upp men så brukar det vara på måndagar.. plus att vi börjar dagen med en mattelektion (så jobbigt).. Efter det blir det litterär gestaltning då vi skulle skriva en berättelse antingen om "Kvinnan i fönstret" eller "Fågeln vid Sjön" bara för att vi har gjort den där uppgiften i 1an så får vi skriva om den som vi inte skrev förra gången alltså så ska jag skriva om "Fågeln vid Sjön" trevligt ne tror inte det. Sedan ska man få respons och altså jag skriver inte bra så jag kommer bara få dåliga saker men aah det är väl bra att få lite saker som man ska bättra men ändå tänk om man inte vill ha något att bättra haha... Aja, det löser sig väl.. Det blir ju en dag närmare sportlov!! I och för sig så vill jag ha sportlov nu för jag orkar inte ha skola nåmer så det kommer kännas jätteroligt med sportlov..

Kan bara säga att ni måste se avsnitt 15 i One tree Hill säsong 4 det är galet.. Men nu ska jag renskriva "Fågeln vid Sjön" haha kommer säkert viljaändra allt bara för att det kommer låta så dåligt..

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Jag skriver också om fågeln vid sjön, och jag försöker få med den där jäkla fågeln i storyn men det går bara inte! Och va va va, ska vi få respons i klassen för dom? Näääj..
(ps. har du valt bok till svenskan?)

2007-02-26 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0