sommarkänsla



Industri Royal - The Trigger
När jag lyssnar på Industri Royal då får jag värsta sommarkänslan och det är totalt underbart att få den känslan. Varför jag får det är för att jag var på alla deras spelningar i sommar och det är bara stämning.. Man längtar bara tillbaka eller på denna sommar som kommer så jag hoppas den blir likabra som förra sommaren 2006. Tack till Rebeca, Sigrid och Rebecca som följde med på spelningarna mest tack till Rebeca (hon följde verkligen med på alla även om hon stack efter)..

Jag vill ha sommar NU!! sol, bada, musik, underbara sena kvällar med de bästa och bara ta det lugnt och inte bry sig om tiden alls.. Helt totalt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Sommar är nice, jag vill dock ha sportlov, massor
av snö och skoter innan den kommer. Mmm.

2007-02-16 @ 07:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0