sova!

Sitter och har webbdesign, är inte taggad alls. Är verkligen sugen på att skippa svenskan så jag far tidigare till stan och fixar saker eller det bästa skulle ju vara att sova men det får bli ikväll! Så jag sitter och gör inget alls bara sitter och typ spelar spel och skriver här.. Men det ska jag inte klaga på för det är faktiskt trevligt ju! Rebecca sitter bredvid mig och fixar med sin smurf, den blir jättefin (ehm..) men hon har roligt och det är ju tanken typ..

Sedan ska jag på stan idag och hämta ut pengar för biljetterna till amplified som blev inställt så man får tillbaka pengarna. Känns väl bra det men pengarna kommer ändå at gå till olika personer som jag är skyldig pengar. Så jag och Rebeca ska och fixa det och jag ska få tilbaka mina jeans av henne som hon har haft nu i nästan 2 månader.
Efter det ca kl 7 så ska jag och familjen gå på bio vi ska se "En Natt På Museet" (eller hur detstavas) för vi fick 2 gratisbiljetter till den när vi såg på Göta Kanal 2. Värt mycket värt..

Idag har jag också varit inne en snabbis på Urban Outfitters hemsida och där hittade jag ganska många saker klänningarna var coola!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

fan va fin bakgrund du har ! :D shit tack frö länken, puss

2007-02-16 @ 20:36:34
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0