stämning

Musiken var så underbar igår jag kunde verkligen inte sitta still, förutom mot slutet men vafan det blev ju jobbigt. Jag hade en ny klänning på mig som var supersnygg från H&M 198;-. Mycket värt!
Det kommer komma bilder sen taggar. Det var länge sen jag hade trevligt så det var verkligen bra och brudarna var härligast! Tack för kvällen. Låter kanske lite töntigt men shit the same det var verkligen asskoj. Det gör vi om visst?!


Vet inte vad jag ska säga för låtar men det kommer väl kanske någon lista sen, kommer bara ihåg Byz - Karatefylla och Industri Royal låtar men det var grymt!

Kommer ett nytt inlägg med bilderna och om lite mer vad vi gjorde igår!

Kommentarer
Postat av: Frykholm

lätt att vi gör om det. även om man mådde rätt kasst idag :)

2007-02-10 @ 17:16:51
Postat av: Angelica

Ja men självklart att vi ska göra om det för det var så kul :D Jag är bara glad att ni tyckte att det var kul.

2007-02-10 @ 17:43:32
Postat av: Ivarsson

Helt klart gör vi om det baby, anytime!
(kanske hemma hos dig nästa gång? ;] )
Puss

2007-02-10 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0