subway

Idag har jag mått sämre än igår (bara för att jag håller på att bli sjuk igen), kan ju nämna att igår på idrotten som var en jätterolig lektion verkligen vi gjorde en jätterolig grej men men inte det jag skulle säga. Jag fick lite smällar men det kan man ta men ändå när man får en stenhård fotboll i magen så gör det ju ont så det gjorde lite ont faktiskt men men det var inte allt sen bröt jag typ av tån kändes det som men min tånagel hade typ vikit sig så det började blöda men shit happens.  Förutom det där så var det supertrevligt.

Idag så har jag kommit hem sett två avsnitt av OC
men det är inte lika bra som One Tree Hill verkligen inte förutom att Adam Brody är med i OC det är det ända värda med OC men men.
Sedan har jag läst min tråkiga bok har valt nu "Förnuft och Känsla" för den hade jag kommit längre i än Oliver Twist.. Men jag håller som på bli sjuk så har jätte ont i huvudet och hosta som inte vill gå över. Så det kommer bli ett skittrevligt sportlov när jag kommer vara sjuk. Varför inte ta 2 veckor igen liksom?!

Efter det kom mamma och syrran hem från stan (hade köpt hem Subway mackor som blev min middag) och syrran hade shoppat mycket så jag är lite sur nu bara för att hon är den som sparar och jag är den som slösar men jag förösker att ändra det men ändå, det är surt när andra kan köpa grejer men inte en själv.. Eller det kanske bara är jag vem vet.

Nu frågar jag er är ni en slösa eller spara?

182404-70

Kommentarer
Postat av: Jessica

Slösa helt klart. eller mer kanske en blandning. Sparar och sen slösar jag upp allt! :D

2007-03-01 @ 20:52:58
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0