Suck!

Varför kan jag inte lägga in några inlägg på min förra blogg, jag blir ju ledsen.. Den som det gick så bra med.. Hoppas folk kommer kunna hitta till denna blogg som är fortsättningen på min.. Men jag kommer inte att sluta hålla på med den första för jag ska se till så att den börjar funka igen...

Ibland blir man bara less på allt!!

Alla fall så hade jag mycket trevligt igår tjejer.. Jag var väl lite tokig ibland men det bjuder jag på, det är så nice när folk skrattar och är glada. Det är det ända som behövs.

Man kan inte heller börja dagen bättre än vad jag gjorde idag!! Finns inget som kan slå det! Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Det var synd att ni inte kunde stanna längre,
ni missade någa grymt roliga stafetter, haha.
Lycka till med bloggen, hoppas den funkar
och ha en bra dag.
(Ps. du har en inbjudan till sibylla på
busstationen sen, jag kan bjuda på varm choklad!);]

2007-02-03 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0