Svenska killar!

Alltså vi i Sverige har ändå snygga killar inom kändisvärlden. Nu ska jag visa er några av de som jag tycker är fina! Någon kanske såg på "Ett herrans liv" igår där Kjell Bergqvist var med och han gillar jag ju verkligen.
Men i alla fall så kommer  här några goingar.  Om ni kommer på några fler så säg till? :)

182404-69                                   182404-67
Ola Rapace! Är med i Wallander filmer.                  Kjell Bergqvist har varit med i många filmer.

182404-66
                                                               
Linus Wahlgren!! Mycket fin och jag såg han i Grease
musikalen i sthlm helt underbart. Alla har väl också
sett på Hundtricket där också Alexander Skarsgård är med.
182404-65

Gustaf Skarsgård som är bror medAlexander Skarsgård.. Jag såg Gustaf i Förortsungar
som var mycket bra!

Det var detta det. Men nu tror jag att jag ska gå och vila ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Allvarligt talat Frida, tycker du Kjell Bergqvist är snygg?!

2007-02-27 @ 22:42:12
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Grease var helt underbar!
Btw, har du valt bok till svenskan än?

2007-02-28 @ 07:21:35
Postat av: Ivarsson (once again)

Usch frida, usch. Kjell Bergqvist? Usch!

2007-02-28 @ 09:37:43
Postat av: Frida

Jessica: Ja det tycker jag verkligen att han är...

Ivarsson: Jag tror det kommer bli "Förnuft och Känsla" bara för att jag har kommit längre i den boken. Och ja Kjell Bergqvist är en bra kille.. :)

2007-02-28 @ 09:43:30
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0