That Thing You Do

That Thing You Do såg jag när jag gick kanske i mellanstadiet i sommarstugan på sommaren för första gången.. Sen så när vi var hos Rebeca igår så visade de sig att hon har haft den filmen läänge på VHS så jag blev alldeles ivrig och ville verkligen se den och jag är typ kär i 60 talet i den filmen. Så niceiga kläder på tjejerna och musiken var ju bara för underbar typ.. In Love!
Och filmen handlar om ett nystartad band som ska klara sig där ute i världen och de går prima i början och sen blir det lite jobbiga saker som händer med personerna. Någon blir lite väl mycke ego och de andra blir bara lite konstiga. Men "Shades" är gulleungen själv, aja nu blev det skitmycke skrvet.

Jag ger Den : 5 poäng av 5 möjliga (lite trög kanske men musiken väger upp den till en femma)

182404-57

 

Ett tips på låt
The Wonders - That thing you do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0