tips

Läste Glamour igår som jag sa och jag hittade jättemånga kläder som jag ville ha mest var det klänningar. Så köp den nya Glamour ett stort tips! Ni hittar säkert något ni gillar jag fastnade för:
  • En 60-tals inspirerande klänning från Lindex, 299 kr
  • Mönstrad klänning Oasis, 899kr (gärna vilja ha om jag hade råd)
  • Silverfärgad klänning Gina Tricot, 399kr
  • Aprikosfärgad klänning Vero Moda, 299kr
  • Ljusgrå toppÅhléns, 250kr
  • Sen ett par röda skor skulle inte sitta fel finns ett par på Skopunkten för 249kr.
Så nu blire dags till att shoppa iaf när jag kanske har lite mer pengar! Det är snart förhoppningsvis..
Det var verkligen inte lite jag ville ha. (hehe) Nu vill också bara tillägga att jag gillar verkligen Cameron Diaz hon är först och främst bra som skådespelare och rolig och sedan är hon bra gilade hennes sidor i Glamour hon verkade jättesnäll och jaa jag vet inte. Men en mycket bra tjej! Hon ser så fräsch ut! Om man får säga så

Glamour

Kommentarer
Postat av: Rebeca

så får man säga.. jag tycker hon är lite överhypad tho.. annars, najsboobs ;D lol bio ikväll tagga puss

2007-02-08 @ 17:48:25
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Jessica

Du får shoppa så mycket du vill, så länge du sparar till Stockholm också !

2007-02-08 @ 19:08:35
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Jag vill också shoppa klänningar
(dom har fått in nya vita med sidenband
på Gina. Jag vill ha!)
Tagga inflyttningsfest ikväll nu frida, woho!

2007-02-09 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0