Tråkigt

Alltså den dagen vad har jag gjort? Inget alls kan jag säga er har bara legat i sängen till klockan 3 typ och sen försökt börja läsa en bok i svenskan men nu vet jag inte vilken jag vill läsa om jag vill läsa Förnuft och Känsla eller Oliver Twist, vilken tycker ni?

Sedan
skulle ju jag och Rebecca ta våra kort idag men då har ingen av oss batterier till kameran för vi fick låna en kamera som inte hade några batterier fan vad bra. Så vi måste låna om den nästa fredag igen alltså detta är så bra.. haha aja mycke dag + att imorgon får vi tillbaka vägmärketesten och jag vill verkligen inte ha tillbaka de jag vill inte!! Hellre så lever jag i omedvetande om det där testet kommer bara må dåligt visst om jag får G på det är det chill men nu tror jag att jag inte kommer få det och då vill man inte ha tillbaka det. Shit the same, vi får väl se hur det går imorgon.
För nu ska jag se 15:e avsnittet i säsong 4 One Tree Hill..

Jessica ringde nyss och lyste upp min tråkiga söndag Tack!! :) Vad bra att det har gått bra i helgen, och  nu ska hon sova över hos sin pojkvän men det är mys! :)

Sov gott babes!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Slutet på One Tree Hill är ju bara gaalet! längtar tills nästa kommer ut!

2007-02-26 @ 15:48:54
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Jag har aldrig sett one tree hill, missat nåt?

2007-02-26 @ 18:50:47
Postat av: Ivarsson

Jag har aldrig sett one tree hill, missat nåt?

2007-02-26 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0