trött

Sitter hos rebeca nu och är jättetrött, rebecca ligger och sover i hennes säng och rebeca kan somna när som helst och jag sitter och titta på gamla filmer (matilda och tidigare The thing you do) själv medan mina kompisar sover.. Så spenderar jag min fredag kväll.. haha så jävla tråkigt.. men men snart blir det nog hemfärd..

Ska på stan imorgon och låna bok till svenskan och kolla på ånågra billiga klädesplagg måste ändå ha nå nytt så jag längtar till imorgon. :)

aja, höres kanske senare när jag har kommi hem om jag inte går och lägger mig i mitt nystädade rum! :)

Kommentarer
Postat av: Rebeca

frida du får checka kjolen, den va en suspekt lila färg men fin modell :)

2007-02-24 @ 01:17:35
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0