uppvärmningen

Alltså ni ska bara förstå så nervös jag är inför tisdags uppvärmningen som jag, Rebecca och Jessica ska ha. Jag vet fan inte ens vad jag ska göra till min låt och jag tror det blir jätte dåligt, jag kommer inte kunna hålla takten eller något sådant. Vad är det värsta som kan hända? Ja, att jag glömmer bort vad jag ska göra, eller att det blir för tråkigt, eller att det bara blir fel. Finns ganska mycket som kan hända om man tänker efter.
Plus att jag fick det svåraste enligt mig hehe. Jag ska använda låten Cry for You med September.
Aja, jag får väl göra mitt bästa utav det, så får det gå som det går. Bara jag får mer än G så är jag nöjd.

adfgva

Ha en slapp söndag nu!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

asså hur ändrar mna typeface på överskrifterna ?

2007-02-04 @ 15:17:22
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Lotta

du klarar det!! kan jag så kan du! kram

2007-02-04 @ 15:51:14
Postat av: angelica

Jag tror du lyckas jättebra Frida & tack för att du fixat min blogg :)

2007-02-04 @ 18:34:36
URL: http://kallasinnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0