vad?

Vad ska man skriva om? Ingen blekaste aning faktiskt. Kan väl berätta att jag inte gjorde ett dugg igår typ såg på Fjorton Suger för 3 gången.. Den är inte så bra men hade inget annat för mig och sen så laddade jag också hem Just My Luck med Lindsay Lohan som jag också har sett en gång tidigare men det är roligt att se filmer om och om igen. Fast inte för många ggr. Ikväll kunde jag ha varit ensam hemma men så blir det inte utan det blir nästa helg förhoppnbingsvis!! Längtar.. Kommer inte hända något speciellt men det är bara så skönt att få vara hemma själv ett tag utan något gnäll och sånt.

Så ikväll blir det alltså melodifestivalen
och sen ingen aning blir väl inget speciellt ikväll heller. Måste fan styra upp mitt liv snart men jag ska göra det! Faktiskt, tar bara ett litet tag...

Nu äre duschen som gäller för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0