VeckoRevyns Horoskop

Tvillingarna:
Romantik, romantik, romantik. Under dessa två veckor låter du hjärtat styra och du vågar ge dina drömmar massor av utrymme. På många sätt går det strålande, men ditt romantiska sinne gör också att du blir vädligt stött när en vän ger dig ett ganska fräckt förslag. Det känns trist.

Kärlek/Sex - 4hjärtan
kul/nöjen - 4 stjärnor
tur/pengar - 4 klövrar

Så nu hoppas jag ju på romantik under dessa två veckor så sportlovet verkar bli värsta bra alltså det är ju possitivt! sportlov vecka 10! Inte långt nu asså...

Ne nu ropar sängen på mig ska sova! gonatt

Kommentarer
Postat av: angelica

själv har man sportlov nu :) riktigt mysigt!

2007-02-24 @ 08:49:23
URL: http://kallasinnen.blogg.se
Postat av: rebecca

Hoppas det stämmer, dock så känner jag på mig att det där: "Under dessa två veckor låter du hjärtat styra och du vågar ge dina drömmar massor av utrymme." inte är så himla possitivt för mig :S... Tänker på fel person ..

2007-02-24 @ 09:40:18
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0