vi slapp

Jag är jätte less i skallen idag har ont i huvudet och allt, men jag har ändå varit duktig och gjort klat diktanalysen til svenskan men nu är det personporträttet kvar och det ska in på fredag. Det kommer säkert gå jätte bra bara jag börjar med det imorgon för ikväll orkar jag verkligen inte har för ont i huvudet + att jag har fått lite mer snuva som inte är bra alls, och klockan är ändå halv 8. Annars så slapp vi ha uppvärmningen idag! är faktiskt ganska glad men då får vi ha den nästa idrottslektion och då är jag förmodligen mer förberedd.. Istället på idrottslektionen hade vi Afro power Dance som var väldans kul, och jag var skitduktig tycker jag. Man skulle skaka rumpan och typ allt det var roligt som få! Skulle bara släppa lös sig själv ett väldans bra tips till alla! Plus att det är bra träning.

Ja, vad ska jag säga nu ingen aning helt enkelt eller jo har någon, någon aning om hur mycket frakten kostar för ASOS.com ?

Låtar:
  • Mando Diao - Ochrasy
  • Veronica Maggio - Vi har, Vi har
  • The Fray - Dead Wrong
  • Industri Royal - Going Postal
  • The Clash - The Guns of Brixton

Kommentarer
Postat av: Sandra

Veronica Maggio är bra ;)

2007-02-06 @ 19:39:54
URL: http://superlativa.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Vi borde dra ett pass afro på iksu nån gång frida
(ps. hur lång blev din diktanalys? min är en sida
och jag får verkligen inte ihop det till mera!)

2007-02-06 @ 19:54:25
Postat av: Jessica

men du härligt att du är klar med diktanalysen!
själv så har jag cirka 10% kvar att göra på den, och det tar verkligen emot!

2007-02-06 @ 21:18:03
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Rebeca

vi har inte tid för sånthär, viii har vi haaaar, bio imorron älskling?

2007-02-07 @ 19:59:30
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Frykholm

eyyy, back off ivarsson, om någon ska dra med frida och shaka ass på iksu så är det JAG! :)
btw så tycker jag att du ska följa med och käka på great eastern på fredag!

2007-02-07 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0