webbdesign

Ja, nyss har man haft vägmärketest och jag tror inte det har gått bra.. Men aja vi får väl hoppas på det, världen går väl förhoppningsvis inte under för det. Men ändå det är ett vägmärketest som enligt mig är ganska viktigt även om det bara är ett test och kanske inte är så viktigt.. Så jag blir inte glad om jag inte klarar det för nu kommer det väl säkert ta längre tid för mig att lära mig vägmärkena. Eller nåt jag tror nog jag bara rabblar.. Shit The Same!!

Nu sitter jag iaf här på webbdesignen och ska egentligen hålla på med mitt och rebeccas arbete men istället så sitter vi och bloggar. haha men det är fan mycket roligare än att hålla på med arbetet även fast vi håller på med ett roligt ämne! Aja, tror fan att jag måste göra något nu eller först ska jag kolla på alla olika bloggar som jag kollar dagligen!


Have a nice day everybody... :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

De rätta svaren ligger uppe nu :)

2007-02-23 @ 16:07:21
URL: http://glitterdroppe.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Hur gick det på provet då?

2007-02-25 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0