9/7-07

Det kommer kännas så tomt nästa gång jag åker till stugan. Vill inte åka dit på ett tag. Jag som hade tänkt åka dit med Lillsyrran på onsdag och hänga där så jag får sova ut i några dagar. Men nu känner jag inte för det. Bara för att den som välkomnade en så väl har gått bort. Helvete vilket sätt att få reda på det. Efter den jobbigaste dagen i mitt liv också. Jobbade idag från 12-16 sen for jag och familjen till mormor och morfar för att äta middag och hämta lillsyrran so mhar varit där nu i några dagar. Sen när vi kommer hem så ringer det i telefonen jag svarar och det är min kusin Amanda som säger att Rocky har blivit borttagen idag. Jag börjar gråta och ger telefonen till Lina.
Jag som inte hade träffat Rocky på jättelänge bara för att jag inte har orkat följa med till stugan. Jag som tänkte åka nu på onsdag så jag kunde hälsa på alla. Men nu vill jag inte det för det kommer kännas så tomt utan honom. Jag hoppas dom skaffar en till hund som finns där. Men ingen kommer vara likabra som Rocky.

Hatar när djur dör som man har kommit nära! Det är fan det värsta. Vill inte uppleva hur det är när någon nära person dör då kommer jag nog va ett vrak.

R.I.P Rocky 9/7-07
Hunden som lyste upp de gråaste dagarna i stugan. Min goaste vän!
image330

Ursäkta om det blev ett konstigt inlägg och lite smörigt men aah jag behövde skriva ner lite.

Kommentarer
Postat av: Jehona

Gud vad tråkigt ;( Beklagar!

2007-07-10 @ 14:39:48
URL: http://jehona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0