Är det så här det känns o va lycklig?

Ja, nu är jag verkligen lycklig! Första festivalen för mig och det blev Peace and Love i Borlänge. En mycket rolig upplevelse vill jag då säga. Jag har tänkt att skriva upp vad som hände varje dag och band och så vidare. Men nu är Frida ganska sliten så hon måste gå och sova och ta en dusch! Men det kanske får bli något ikväll annars kommer det en summering av helgen imorgon. Med bilder. Fast jag var jävligt dålig på att ta kort tog bara kort på lördagen men det var ändå den bästa dagen så det är ju bra det också.

men men nu ska jag gå och duscha och sen se film eller nåt. Jag ska lägga in den bästa låten som blir festivallåten för mig, så när jag hör den så tänker jag på Peace and Love. (finns många fler sånna låtar men denna är bäst)

Hoppas ni har haft en likabra helg som jag!



Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, lite halvavis. Hela mitt kompisgäng var också på peace and love. Jag satt hemma.. haha :)

2007-07-01 @ 21:40:25
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0