ja vad blev det av detta?

Har så mycket att skriva om men vet inte vad jag ska börja med. För det måste vara olika inlägg. Men jag börjar med Grease. Ni vet filmen med John Travolta och Olivia Newton-John som alla älskar! Eller så talar jag nog bara för mig själv. Det är nog den bästa high school filmen jag sett. Den har musik,kärlek och skola haha nemen jag vet inte. Musik är ju som alltid rolig.
Det har ju också kommit en tvåa med Michelle Pfeiffer och nån okänd kille. Den gillar jag också eller jag gillar bara låtarna i den filmen och Michelle men inte resten av skådespelarna. Dom är bara fula och töntiga. Första är ju den bästa. Plus så tycker jag att Michelle Pfeiffer är mycket fin! Kolla bara..

Om ni fick välja vilken skulle ni välja då ettan eller tvåan?

image331image332

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0