Jag firar...

Jag firar 400 kommentarer idag! den lyckliga som blev kommentar nr 400 är Mark, Grattis! :) (hehe)

Nu är jag glad alltså. Plus att jag är hemma från stugan, visst det är roligt att vara där men alltså man kan typ inte göra nåt. Så  nu ska jag vara hemma till tisdag. Sen måste jag hem innan fredag för då måste jag festa! Har ju inte gjort det på ett tag, så jag förtjänar en fest nu. Tycker jag.

Imorgon jobbar jag på H&M, jag har faktiskt inte ångest över det. För jag brukar ha ångest dagen innan jag ska jobba. Men jag har inte det så det känns bra. Förutom att jag kommer vara megatrött imorgon bitti men men så är det.

Bröllopet igår var trevligt. Brudparet var jättejättevackra. Bruden hade sytt tärnklänningarna och hennes egen brudklänning och  hon är super på att sy. Så det var underbart att se dom gå upp till altaret. Kvällen var också bra, maten var jättegod faktiskt. Var ett stiligt band som spelade på kvällen. haha, jag och Linda satt och glodde på dem jag tror vi skrämde dom lite. haha men det var en rolig kväll.

Aja, nu ska jag fira 400 kommentarer! Tack för alla kommentarer hoppas ni fortsätter. :)

image357

Kommentarer
Postat av: Mark

Woho, kommentar 400 :D Jag har strävat efter det och det känns verkligen skönt att jag knep platsen som kommentar 400, fastän startfältet var tufft.
Där ser man. Jag jobbar på Indiska. Fast det kanske du redan vet? ;P

2007-07-22 @ 17:13:30
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Ey darla, hur gick sångandet då? Festa loss åt mig också

2007-07-23 @ 23:34:37
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0