Livet är ändå på topp ibland!

Tack att vi stannade kvar istället för att fara hem efter Industri Royal. Det gjorde min kväll. Iaf så hade jag trevligt och jag hoppas kvällen fortsätter så bra. Nu sitter jag och Rebeca hemma hos mig och lyssnar på Frida-Dunka mig gul och blå, en sommardänga. haha mina föräldrar är underbara! Vet inte hur det kom in i bilden eller jo Rebeca vet, bilresan hem från Täfteå! aja, Tack för ikväll Rebeca och alla ni andra. underbar! Detta behövde jag kan jag säga. Nu vet jag att sommaren kommer bli bra :) Vet inte hur jag kan veta det men jag tror bara det. den kan ju som inte bli sämre. Den har ju redan varit bra. haha nu ska jag sluta svamla.
Gonatt, eller Godmorgon ha en bra dag iaf! Modevisning till veckan.

image339



alltså brudar!!

Kommentarer
Postat av: Rebeca

alltsååååå bilderna :D

2007-07-14 @ 12:42:46
URL: http://Rebeza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0