Natt på Museet

Alltså nu på sommrarna så ser jag så mycket på film så snart vet jag inte ens vad jag håller på med. För varje gång jag ska se film med nåra polare så har jag typ sett alla filmerna så det tar lång tid att hyra, plus att vi ska enas om en film också. Det är inte alltid det lättaste. Men jag gillar att se på film tiden går och det är alltid roligt att typ drömma sig bort lite. Iaf så har jag ikväll sett på "Night at the Museum" med Ben Stiller, Owen Wilson och Robin Williams. Faktiskt ganska rolig så man kan säga att den var lättsmält. Orkar inte skriva vad den handlar om men Larry (Ben Stiller) är arbetslös men han får en intervju på ett museum för att vara nattvakt. Han får det och han upptäcker att det var svårare än han trodde och blabla. Se filmen!

Nu ska jag sova tror jag.
Eller först ska jag lyssna på musik som till exempel från
Billie the Vision and The Dancers

image338

Kommentarer
Postat av: Mark

Filmen var helt klart bättre än vad jag trodde!

2007-07-13 @ 16:26:47
URL: http://nucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0