Panik, skratt och planerings kväll!

Det har varit sol idag! Rebeca ringer mig kl halv 1 och frågar vad jag gör, jag svarar att jag ligger i sängen och halsover. Hon säger att det är sol ute och vi måste göra nåt, jag säger att jag är klar halv 2. Det blev kl 20 i 2 istället. Men ändå jag var snabb. Det jag hann göra var äta mat, duscha, sminka mig och välja kläder haha. Det var rekord för Frida tror jag.
Iaf så for vi på Maxi och typ gick och strosade och köpte lite körsbär och cola och satte oss i gräset nere vid älven och njöt av solen, förutom när det kom skugga då vi frös ihjäl typ. hade som inte så mycke kläder på oss eller jag hade nog mer än Rebeca. Iaf mysig dag.

Kom hem och skulle till Rebecca kl 18.00 men så blev det då inte jag var hos henne vid 20 i 7 kanske. Och hemma hos henne har det varit panik och det har varit skratt och planering. Paniken var inge rolig vi kunde typ båda två ha börjat gråta för att våra liv låg i en persons händer. Men det löste sig för Rebecca är den modigaste som finns enligt mig. Hon ringde och förklarade allt till personen och vi brast ut i tårar när det var lugnt! Aja, sen blev det mycke skratt och det blev musik och vi ville tagga droskan men jag har inga pengar typ så det fick inte bli så men men vi har planerat in dagar då vi kan fara på Droskan så det är lugnt.
Herregud så jag var taggad ikväll men det var en nice kväll med minnen.

Tänk på en sak nu människor om ni läser det här. Vad är din grej? då menar jag när du då strular med en person för att de personer som du har strulat med har haft en speciell grej de gör så vad är din grej undrar jag? haha fan vilken konstig fråga men aah det var en rolig fråga iaf. Jag, Rebecca och Rebeca har funderat på det eller vi har mest kommit på alla andras grejjer alltså från de personer som man har strulat med men inte våra egna men det kanske ni gör. Rolig grej bara! Nu ska jag sova tror jag. Gonatt

image345
Tagga helgen då blire förhoppningsvis fest!

Kommentarer
Postat av: Mark

Jag jobbar på som bara den för att få in mycket pengar. Drar till London om två veckor. Där ska det shoppas.

2007-07-15 @ 09:18:14
URL: http://nucci.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas du får en riktigt härlig helg med fest & sol :) Kram!

2007-07-15 @ 11:25:37
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0