Save the Last Dance 2

Save the Last Dance 2 Uppföljaren till den filmen save the last dance utspelar sig precis som föregångaren i New York, där Sarah (Izabella Miko) har kommit ett steg närmare sina drömmars mål på Juilliard. Hennes övertygelse sätts på prov när hon slits mellan sin talang inom klassisk dans och sin passion för tuff hip-hop. Följer hon rådet från den skärpta, sexiga musikern Miles Sultana (Columbus Short) eller uppmaningarna från sin stränga lärare Monique Delacroix (Jacqueline Bisset)? Denna efterlängtade uppföljare om drömmar, hip-hop och att hitta sin plats i tillvaron innehåller några av de hetaste hip-hop-hitsen just nu och framträdande av R&B-stjärnan Ne-Yo.

Ja där fick ni recensionen från lovefilm.se. Orkade inte skriva själv. Men det är ju som alla dansfilmer i början går det bra sen kommer någon/något som gör så det inte går som det ska. Men till slut så vänder det till det bra! Det är alltid bra med lyckliga slut gillar jag. Ni måste se denna film den är 100% bättre än första. Om ni inte gillar den får ni säga till. Nu ska jag se Pursuit of Happyness med Will Smith och hans son. Som jag tror kommer vara bra men den är nog lite djupare än Save the Last Dance. haha

image335

Han skulle jag gärna vilja vakna brevid! Gudomligt. haha Neru gonatt nu!

Kommentarer
Postat av: angelica

Svar på kommentar: Hejsan, jaa det är vi :)

2007-07-12 @ 17:32:57
URL: http://thokigtangelica.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, jag har inte sett 1:an eller 2:an.. skärpning (a)

2007-07-12 @ 22:17:46
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0