Skoor!

Alltså jag har inte köpt nåt på månader. Och nu börjar det kännas i fingrarna att jag måste köpa nåt. Helst kläder för jag ser kläder varje dag som jag vill köpa när jag jobbar och det är så jobbigt när man inte ens har några pengar. Det jobbiga är att då när mina pengar har kommit så kommer dom gå bort jättefort.

Nu tänker jag mest på skor. Ser överallt dessa sandaler som är ursnygga, vet inte om jag skulle kunna bära upp dom men då har vi ju billiga Din Sko som gör det så lätt för en. För spela roll om man köper där det kostar typ ändå inget så det är smart ställe. Så här kommer 4 olika par skor. Men ni ska välja två en sandal och sen vilken färg den andra ska vara. Det kan ni väl hjälpa mig med hehe. :)

image349

Nu blir det sängen och läsa för min del! Jobb imorgon mellan 12-16


Kommentarer
Postat av: Mark

Synd att de där snygga skorna inte finns för killar.

2007-07-17 @ 20:53:25
URL: http://nucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0