Stomp the Yard

Fysatana vad bra film! (ursäkta svärandet) men helt seriöst den var jättebra! Snygga killar! bra handling,bra danser, tror den är inspirerad mycket av You Got Served. Men en helt annan stil av dans. Men den var nice! Vet inte vad jag ska säga. Orkar inte skriva om vad den handlar om, men det är en dansfilm och det säger nästan allt! Annars kan ni ju läsa här lite mer om filmen.

Iaf, så var det en trevlig film att se och nu ska jag se Footloose. En gammal film från 1984, handlar också om dans. är typ beroende av dansfilmer det är så roligt att se, man önskar bara att man också kunde dansa så men det ska jag kunna om några år. hahahaha hoppas jag iaf.

Plus att min snygging Columbus Short är med i Stomp The Yard, den är en värd film att se!

image359


Ha en fortsatt trevlig kväll/morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Mark

Jag avskyr personligen alla sorters dansfilmer. Mitt ex ville alltid se sådana filmer, så när det blev av så hade jag extremt långtråkigt.
Ja du vet inte när de kommer. Har brist på tid och inget att prata om! :)

2007-07-24 @ 06:51:49
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Mark

Blir du exalterad, alltså vill typ upp och dansa när du ser dansfilmer? :)
Jag blir typ så när jag ser något som handlar om flygplan.

2007-07-24 @ 18:11:14
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Mark

Hur kan man vara flygrädd? ;) Det är det underbaraste som finns i hela världen, att flyga. Vid start och landning finner du mig med gåshud, fastklistrad vid fönstret! :)

2007-07-24 @ 18:56:04
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0