Tillbaka blickar

Igår fick jag värsta tillbaka blickarna till högstadie tiderna på Carlshöjdsskolan. Ville nästan spola tillbaka tiden för att få uppleva nån vecka igen. Allt är underbart på nya skolan men såklart man tänker tillbaka på Carlshöjdsskolan för där har jag hängt i 10år det är mer än hälften av mitt liv. Så det är många år man har spenderat med sin klass. Så inte konstigt ibland att man får tillbaka blickar. Men det är ganska roligt också så man verkligen vet att man kommer ihåg saker från den tiden. För snart om ett år har jag tagit studenten och vad händer då liksom? Visst man kan plugga vidare men om jag känner mig rätt så kommer inte det alls bli av. Utan jag kommer börja jobba och sånt och sedan försöka styra upp mitt liv genom att köpa en lägenhet.
Iaf så hoppas jag att 9A från Carlshöjdsskolan kommer ha någon klassträff snart. Det skulle jag gilla, men ingen är så bra på att styra upp men det kommer väl i slutet av 3an på gymnasiet förhoppningsvis.

image350
Kobojsarna -Studentsången

Kommentarer
Postat av: Mark

Jag kan säga att jag gjorde misstaget att börja plugga direkt. Blev så trött redan efter halva terminen. Nu jobbar jag, så mycket mer givande.

2007-07-18 @ 19:41:33
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Mark

Bara man gör något vettigt, jobba eller småpluggar så går det an. Kanske resa för att upptäcka och jobba utomlands.

2007-07-18 @ 20:56:54
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0