Weeds

image367

Har börjat se en ny serie nu som heter Weeds. Den är faktiskt bra, jag började se den när den gick på tv men jag glömde bort när den gick. Men nu har jag börjat om och det är nice.
Handlar om en mamma till två söner som säljer marijuana för att försörja sin familj. Hennes make är död så hon är ensam till att ta hand om barnen. Och ja då handlar det typ om när hon ska sälja och bla bla. haha. alltså jag gillar verkligen inte att förklara sånna här saker för jag kan inte sånt. men men.
Börja se den! :)



Kom nyss på att jag har slutat se på gilmore girls. Får nog fortsätta med det efter jag har sett klart Weeds.


Kommentarer
Postat av: Mark

I'm sorry Frida, I bought totally seven Dance/techno chart albums. I'm having a hard time finding any other music attractive at the moment! ;)

2007-08-01 @ 09:06:06
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Hanna

Den kollar jag redan på, den är braaa (:

2007-08-01 @ 23:50:43
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0