What happens in Sundsvall stays in Sundsvall

"What Happens In Sundsvall Stays in Sundsvall". Så äre och så kommer det vara för alltid. haha. Nemen jag hade det jättetrevligt där förutom första dagen då det inte blev så trevligt avslut för min del men men. Orkar inte berätta så mycket ikväll för jag är jättetrött och imorgon ska jag jobba. Men jag börjar kl 12-16. Så det är väl lugnt men sen blir det middag hos mormor och morfar och det kändes lite tungt men men jag kommer få pengar av mormor och det behövs. Så då får jag spara pengarna till Trästock så jag har råd att följa med. Annars gåre inge bra.

Bjuder på en bild från helgen kommer fler senare! Vi höres imorgon för efter Miami Ink ska jag nog sova. Eller se någon film. Ha en bra söndagskväll

image328

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, lät ju som en trevlig resa :D
svar: Jomen visst, kan ju inte bli lättare att tjäna pengar?

2007-07-08 @ 22:13:27
URL: http://metrobloggen.se/socker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0