Work of Art

Jag är så nervös inför imorgon att jag inte kan somna. Det är klart jag brukar ju som inte somna vid den här tiden, så min kropp är säkert van att gå och lägga sig vid 3 och nu vet den att det är för tidigt att somna. Men jag måste ju upp vid halv8 imorgon för att duscha och sånt. Men jag har iaf insett att det kommer gå bra no matter what. Jag får väl ändå vara nervös? Vad som helst kan ju egentligen hända.
Det jag vet är att det kommer bli roligt. Jag vet bara inte hur jag ska ha mitt hår, vi måste fixa håret själva. Antingen blir det rakt, lockigt eller uppsatt i nåt konstigt. Eller så funderar jag på en slarvig knut som är så fint just nu. Men jag kan inte göra nån slarvig sån sak. haha men jag får väl testa. Men vad tycker ni skulle vara bäst? Kan ju hjälpa med om jag säger vad jag ska ha på mig. Ett ljusbått linne, brun kofta(jättemysig) till ett par fluffiga korta shorts i rutigt med färgerna blått, vitt och svag brunfärg. Inte smårutigt utan lite stora rutor och lite random. Aja, byxorna låter lite speciellt.


Rakt Hår?
Lite halvlockigt Hår?
Slarvig Knut?

Jag ska prova sova nu jag hoppas det går bra. Puss!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gick det? Stod och väntade på att det skulle börja, men min lunch hann ta slut innan ni kom igång så jag missade det.

2007-07-20 @ 15:21:52
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Lycka till sunshine, du var säkert hetast av alla!

2007-07-20 @ 16:20:02
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Mark

Men har du pengar till den mobilen? ;)
Vad har du gjort ikväll, modell?

2007-07-20 @ 21:08:34
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0