Allsång på Skansen

När ska man få sommarkänslan? Ja, det är nog när man har tagit det första doppet och man ligger på stranden och solar. Eller när de visar "Allsång på Skansen" i tv-rutan. Så ikväll har "Allsång på Skansen" premiär på kanal 1och jag ska sitta fastklistrad framför tv'n. Plus att Maia Hirasawa ska gästa och sjunga och så. Hon ska ju jag som se på Peace and Love.

En liten fråga bara vem gillar ni bäst Anders Lundin eller Lasse Berghagen? Jag måste nog säga Lasse Berghagen bara för att det var han som började det och han var ändå sommar! Jag vet inte har inte några anledningar bara att han är Allsång på Skansen, och jag tycker inte att Anders Lundin kan bli lika bra som Lasse.

image313 image314

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0