Black snake moan

Jag har nyss sett en till film som Justin Timberlake är med i som heter Black Snake Moan. Plus Christina Ricci och Samuel L Jackson var också med. Först tyckte jag att den var konstig men den blev bättre och bättre faktiskt.
Handlar om Rae (christina ricci) som är sexmissbrukare och kan typ inte hantera det. Hon blir slagen och puttad ur en bil, och då hittar Lazarus (samuel l jackson) henne och försöker hjälpa henne och dom får en bnra kontakt fast inte från början men vänskapen den bildas. blabla vill nog inte berätta nåmer men aah den är ändå typ värd att se.

Jag ger den en 4 av 5 möjliga.

Måste också bara få säga att Christina Ricci är ju gorgeous!

image299


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Den låter intressant, den måste jag se nu !
tack för tipset ! :D

2007-06-18 @ 00:35:15
URL: http://lch.blogg.se
Postat av: emelie

gött jag klickade hem 3dagarspass idag, så nu blir det torsdag till lördag ändå.

2007-06-18 @ 12:41:14
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0