Coop Nära

Ja när somnade vi, jo vid 5 tror jag det var. Vi skulle gå upp 9.30 för vi skulle åka och hälsa på Rebecca på jobbet hennes. Men vi vaknade istället klockan 10.20 haha. Alltså vi blev inte lite stressade vi hade sagt att vi skulle åka klockan 11 så vi var där i bra tid. Men vi klarade tiden ändå ganska bra, vi skulle gå från mig 11.00 och åka till henne så hon fick byta kläder och sen ta eu-moppen ifrån henne. Det gick super faktiskt. Och riktigt mysigt att åka där bak haha men vägen alltså den var inte lugn. Vi trodde att den skulle gå sönder så vi inte kunde komma till Rebecca men det gick ändå. Vi kom dit och vi var jättetrötta så vi la oss på gräset med kaka och muffins och typ somnade.

Efter det stack vi för att handla mat till ikväll då det blir middag hos Rebecca och bara chilla där. Så vi tänkte först åka till Maxi men då tänkte vi att det skulle bli värsta omvägen så vi for till Coop Nära på haga. Och vi älskade det. haha vi ska åka dit flera gånger visst Rebeca? Det var fan babes överallt. haha. Och jag själv kände mig som en nyvaken slusk. haha. Aja, nästa gång ska jag vara gorgeous!

Nu måste jag gå och duscha och göra mig klar för ikväll. Ååh, jag taggar men jag taggar mer imorgon för då blir det party (förhoppningsvis). Men jag taggar det blir väl nåt iaf. Bye bye ha en underbar trevlig Midsommar!

image310

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ha det bäst idag på misdommar ! kram !

2007-06-22 @ 18:21:05
URL: http://lch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0